بانک قرضالحسنه مهر ایران در سال ۱۴۰۲ به توسعه خدمات نوین غیرحضوری خود پرداخت. این بانک در سالهای گذشته تلاش کرده است تا با ارائه خدمات متنوع غیرحضوری، فرآیند دریافت خدمت را برای مشتریان خود آسانتر کند.
در سال جاری، بانک قرضالحسنه مهر ایران ضمن تقویت پیشخوان مجازی و کیوبانک، سامانههای چک الکترونیک و سفته الکترونیک را راهاندازی کرد و همچنین نئوبانک دوم خود را با محوریت نسل Z راهاندازی نمود.
افزایش ۶۷ درصدی افتتاح حسابها و پرداخت ۵۷ درصدی وامها بهصورت آنلاین، نشان از استقبال مردم از خدمات غیرحضوری این بانک دارد.
بانک قرضالحسنه مهر ایران با توجه ویژه به نیازهای صاحبان کسبوکارهای مختلف، تعداد دستگاههای کارتخوان فروشگاهی خود را ۶۲ درصد افزایش داده است.
مجموع اقدامات این بانک باعث شده تا نام آن در بین ۵ بانک پرتراکنش کشور از نظر تراکنشهای شاپرکی قرار گیرد.